Online en offline marketing
Tijdens deze training leer je de basis van online en offline marketing. Zo leer je bijvoorbeeld de basisprincipes voor een website bouwen en hoe je deze het best kunt inrichten voor je vindbaarheid op Google.
Ontwikkelingen op het gebied van social media, marktonderzoek en e-commerce volgen elkaar in een rap tempo op. Tijd om de klok gelijk te zetten en met hernieuwde energie de marketingstrategie van jouw bedrijf tegen het licht te houden.
Duur: 5 x 3 uur les (in de middag of avond)
Prijs: 750 euro
Startdata: in overleg
Erkenning: bewijs van deelname
Programma
- Hoe verdien ik geld door online en offline marketing?
- Marketing: kunstje of houding?
- Basisprincipes website bouwen
- Hoe ga ik om met Google en social media
- Van de P’s naar de C’s
- Wat is mijn doelgroep?
- Marktonderzoek en marketing: onmisbare instrumenten
- Klantenbinding: relatiebeheer en klanttevredenheid
Praktijk
Naast het behandelen van theorie, wordt er tijdens de les praktijksituaties nagebootst waarin competenties ‘on the job’ worden geoefend. Deelname aan deze training vraagt dus ook de bereidwilligheid en de motivatie om hieraan deel te nemen.
Toelatingseisen
Minimaal een mbo niveau 4+ diploma vereist.
Bedoeld voor
Werknemers die (net) in de vakgebieden sales en/of marketing werkzaam zijn of werknemers met ervaring die hun kennis willen actualiseren.
Erkenning
Wanneer jij alle trainingsuren hebt gevolgd ontvang je een ‘bewijs van deelname’.
Startdata
in overleg
*)Data onder voorbehoud van voldoende inschrijvingen.
De training bestaat uit vijf keer drie uur les (gemiddeld 15 uur). De training wordt afhankelijk van de aanvangsdatum in de middag of avond aangeboden.
Incompany training is mogelijk. Neemt contact op voor de mogelijkheden.
Kosten
De kosten voor deze training zijn €750,- inclusief ‘bewijs van deelname’.